Termofan ürün ve hizmetlerini dünyanın her noktasına aynı kalitede sunma gayretindedir. Kaynak israfını minimize etmek amacıyla şirket satış sonrası hizmetler felsefesini “hızlı ve sürekli destek” olarak düzenlemiştir.

Sistemlerin kullanımı sırasında, karşılaşılan problemler en kısa
zamanda destek hattına iletilir. Hizmet destek anlaşmaları ile belirlenen süreler dahilinde çözülür. Ayrıca, bakım anlaşmaları ile periyodik olarak hizmet verilir. Elde edilen veriler ışığında alınması gereken önleyici faaliyetler, müşteri ziyaretlerinde yetkililerle paylaşılır.

Verilen eğitim ve destek hizmetleri ile kullanıcıların  sistem özelliklerinden maksimum verim alınması, kullanım hata düzeyininminimuma indirilmesi hedeflenmektedir.

Genel Şartlar

1- Servis talebiniz, mevcut formu doldurarak tarafımıza ilettikten sonra değerlendirilecektir.
2- Garanti dışında kalan servis talebiniz, servis ücreti ödendikten sonra işleme alınacaktır.